Kiinteistöhuolto ammattilaisten ottein – palvelemme Kirkkonummella

Sevifi Oy Ab tarjoaa ammattitaitoista ja osaavaa kiinteistöhuoltoa Kirkkonummen alueella. Tavoitteenamme on olla laadukas ja luotettava yhteistyökumppani niin yksittäisille asukkaille, taloyhtiöille kuin isännöitsijöillekin. Tutustu kiinteistöhuollon palveluihimme tarkemmin ja ota yhteyttä, niin suunnitellaan juuri sinun tai edustamasi tahon tarpeisiin parhaiten soveltuva palvelukokonaisuus!

Meiltä kaikki kiinteistöhuollon palvelut

Meille kiinteistöhuolto tarkoittaa kokonaisvaltaista, asiakkaan kaikki tarpeet huomioivaa palvelua. Haluamme olla asiakkaillemme paras kiinteistöhuollon kumppani, ja siksi tarjoammekin kaikki kiinteistöhuoltotyöt tinkimättömällä ammattitaidolla.

Muista katsoa myös siivouspalvelumme sekä pienrakennus- ja korjauspalvelumme.

Huoltotyöt sekä arkisin että 24/7 päivystyksellä

Huoltotyöt suoritetaan pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8.00 ja 16.00 välisenä aikana. Kiinteistöhuoltopäivystys toimii 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Päivystysaikana hoidetaan sellaiset kiireelliset työt, joita ei voi siirtää seuraavaan arkipäivään (esimerkiksi vesivahingot, oven avaukset avainten unohtuessa jne.)

Voit myös tehdä vikailmoituksen Lomakkeet-sivullamme, josta löydät myös muuttoilmoituksen.

Suosittele meitä

Facebook Twitter 1Jaa