Hoidamme taloyhtiöiden lumityöt ripeästi Kirkkonummella

Kirkkonummella toimivan Sevifi Oy Ab:n monipuolisiin kiinteistöhuoltopalveluihin kuuluvat myös lumityöt. Hoidamme lumityöt ripeästi niin, että asukkaiden normaali elämä ei häiriinny ja että taloyhtiön alueella on turvallista kulkea talvikeleillä. Mikäli sinulla on kysyttävää tai erityisiä toiveita lumitöiden suhteen niin ota yhteyttä – kerromme mielellämme lisää.

Lumen auraus

Lumen auraus suoritetaan koneella, jotta lumityöt saadaan tehtyä tehokkaasti ja nopeasti. Myös lumikasojen siirto ja kuormaus tehdään samalla kertaa, niin piha-alue säilyy siistinä. Toiveesta voimme jättää lumikasat myös paikoilleen vaikka lasten lumileikkejä varten! Lumen aurauksen jälkeen hiekoitamme piha-alueen.

Lumen auraus

Lumen poisajo

Useimmat taloyhtiöt haluavat lumikasat pois piha-alueelta, sillä ne vievät tilaa ja voivat näyttää epäsiistiltä. Hoidamme aurauksen lisäksi lumen poisajon määrätyille lumenkaatopaikoille.

Lumenpudotus

Lumenpudotus on yksi tärkeimmistä lumitöistä taloyhtiön asukkaiden turvallisuuden kannalta. Katolta putoava lumi voi aiheuttaa pahaa jälkeä osuessaan esimerkiksi päähän, ja henkilövahinkojen lisäksi myös omaisuusvahingot, kuten autojen lommoontuminen tai muut vauriot, ovat mahdollisia. Hoidamme lumenpudotuksen noudattaen erityistä varoivaisuutta, tiedottaen asukkaita näkyvästi sekä käyttäen asianmukaisia turvallisuusmääräyksiä sekä työvälineitä.

Suosittele meitä

Facebook Twitter 0Jaa