Kuljetuspalvelut Kirkkonummella

Sevifi Oy Ab toteuttaa erilaiset kuljetuspalvelut Kirkkonummen alueella. Kuljetamme esimerkiksi vaihtolavat sekä erilaiset maa-ainekset haluamaasi osoitteeseen.

Ota yhteyttä, kerromme mielellämme lisää siitä, miten voimme auttaa kuljetuksissa!

Tarvitsetko vaihtolavaa?

Kauttamme voit tilata vaihtolavan pihaan. Vaihtolava sopii monenlaiseen tarkoitukseen aina remonttien jätelavasta taloyhtiöiden talkootöiden roskalavaksi. Kuljetamme vaihtolavan pihaasi tai työmaallesi ja noudamme lavan sovitusti ja toimitamme sisällön eteenpäin kierrätykseen tai jäteasemalle.

Maa-aineksia vailla?

Onko aika uudistaa pihamaa? Toimitamme erilaisia maa-aineksia edullisesti niin isoina kuin pieninä erinä. Kun on aika uudistaa nurmikko tai istutukset, tilaa meiltä multakasa! Samoin voimme kuljettaa mm. kuorikatetta istutusten viimeistelyyn. Tai tarvitsetko kenties kivituhkaa? Kivituhkalla rajaat tai tiivistät erilaisia kiviaiheita ja laattoja tukevasti pohjaansa. Meiltä saat myös soraa ja muita kiviaineksia sekä leikkihiekkaa hiekkalaatikkoihin.

Ota yhteyttä ja pyydä tarjous!

Sevifi Oy Ab toteuttaa kuljetuspalvelut Kirkkonummella ja lähikunnissa. Annamme mielellämme lisätietoa siitä, miten saat vaihtolavan tai vaikkapa lisämultaa pihaasi.

Suosittele meitä

Facebook Twitter 1Jaa